Marijuana har blivit s? allm?nt accepterat att ?ven Nike firar 4/20 i ?r med en sneaker inspirerad av cannabiskulturen.
Nike SB Dunk Mid "White Widow" designades av skateboardartist Todd Nike Air Max 95 Femme Bratrud som en hyllning till den popul?ra stammen som sneakersna heter. Detta tar p? sig den legendariska Dunk-modellen som har h?rig mocka i mintgr?n och gr?vit toner f?r att likna den frostat Nike Air Max 90 Dam Rosa gr?nblommiga nunnorna i namnen och slutade med en r?d Swoosh och branding.
Skon har ocks? Bratruds grafik av en r?d?gd spindel p? insolesna, samt en stashficka under tungan, perfekt f?r diskret transport av Nike Air Max 90 Dames Rozef?rskt n?tter p? stonerferien.
Nike's White Widow Dunks ?r f?retagets senaste hyllning till cannabis, tillsammans med andra 420-v?nliga modeller som inkluderar Nike SB Dunk High "Skunk" och Nike SB Dunk High "Cheech & Nike Air Max 90 Femme Chong."
F? ditt par White Widow Dunks hos utvalda Nike-?terf?rs?ljare och Nike.com fredag ??den 20 april till detaljhandelspriset p? $ 100. I slutet av december 2017 sl?ppte Nike sin fj?rde iteration av den popul?ra Cross Adidas ZX 750 Damen Training Shoes Nike Metcon 4. Med varje Metcon modell, f?rs?ker Nike att inkludera fler funktioner som ?kar deras funktionalitet f?r styrketr?dare. N?gra av dessa funktioner inkluderar Nike Air Max 2017 Dammindre h?l-t?-offsetar, plasth?ftklammer, st?rre yttersulor och f?rst?rkta skosn?re?glor.
Nike Metcon har blivit n?got synonymt med korstr?ning. Under de senaste par m?naderna har vi lagt Nike Metcon 4 p? gymmet och www.annieleibo.cz i dagliga aktiviteter. I den h?r artikeln tar vi ett djupt dyk ut i denna skos konstruktion, prestanda, material och mycket mer. Nike Metcon 4: s yttre material best?r av ett sm?rgarns n?t, p? outsidan finns Nike Flywire Nike Roshe Run Dam med en l?tt TPU som t?cker den. P? insidan av skoens sm?rgaskan finns det ett mjukare material, och jag tyckte det var trevligt f?r extra komfort och flexibilitet. Mot den stora t?n har Nike lagt till ett syntetiskt Nike Air Force 1 Femme k?nslomaterial f?r att f?rhindra drag i r?relser som burp och andra t?dragaktiviteter. Offset ?r 4 mm, s? skon sitter v?ldigt platt, det k?nns robust och helt jordat. Jag m?rkte aldrig n?Adidas ZX 700 Dámské gra problem med min ankelstabilitet under styrka, kraft eller till och med hj?rt-r?relser. Enligt min mening k?nde jag mig som att TPU Nike som anv?ndes i denna Metcon var lite h?rdare ?n tidigare modeller, vilket ?Nike Air Pegasus 89 Dames r en bra sak f?r tunga hissar.